Si continua navegant acceptes la nostra Política de Privacitat. saber més

accepto

cookies de publicitat comportamental: Són aquelles que permeten la gestió, de la forma més eficaç possible, dels espais publicitaris que, si escau, l'editor hagi inclòs en una pàgina web, aplicació o plataforma des de la que presta el servei sol · licitat, Aquestes cookies emmagatzemen informació del comportament dels usuaris obtinguda a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació, el que permet desenvolupar un perfil específic per mostrar publicitat en funció d'aquest. Així mateix és possible que en visitar alguna pàgina web o en obrir algun email on es publiqui algun anunci o alguna promoció sobre els nostres productes o serveis s'instal · li en el seu navegador alguna cookie que ens serveix per mostrar posteriorment publicitat relacionada amb la recerca que hagis realitzat, desenvolupar un control dels nostres anuncis en relació, per exemple, amb el nombre de vegades que són vistos, on apareixen, a quina hora es veuen, etc

Pots restringir, bloquejar o esborrar les galetes utilitzant el teu navegador. En cada navegador l'operativa és diferent. Aquí tens els enllaços per a fer-ho amb alguns dels navegadors més populars:

• can cardus de les orioles
  • banner2
  • banner3
  • banner4
  • banner6
  • can amat de la muntanya
  • banner7
  • can badiella
  • banner9
  • can bogunya
  • banner8
  • can carbonell
  • can figueres
  • can font de gaia
  • can guitart de la muntanya
  • can montllor
  • torrebonica
  • Can Cardús de les Orioles
  • Can Salas
  • Can Casanoves
  • Can Figueres
  • Ca n'Amat de la Muntanya
  • Can Badiella
  • Can Bogunyà
  • Can Carbonell
  • Can Figueres
  • Can Font de Gaià
  • Can Guitart de la Muntanya
  • Can Montllor
  • Torrebonica

Assemblea General 2021

Dimarts, 29 Juny 2021.

Assemblea General 2021

El 29 de juny de 2021 s’ha celebrat l’Assemblea General ordinària de socis de la cooperativa Serveis Terrassencs de Sant Isidre i de la Fundació Terrassenca de Sant Galderic a la Fundació Busquets.

El llibre del centenari del Celler Cooperatiu

Dimecres, 12 Mai 2021.

El llibre del centenari del Celler Cooperatiu

La pandèmia de Covid-19 va impedir realitzar els actes del centenari de la Cooperativa Agrícola de Terrassa que s’havien de celebrar l’any passat.

Finalment, la millora de les condicions sanitàries ha permès la presentació del llibre:

“Del Celler Cooperatiu a la Fundació Terrassenca Sant Galderic. 100 anys” de la historiadora Ana Fernández.